ITGeek logo

itgeek.vnbeta

The best job search engine for the IT community

Địa điểm
Công nghệ
Khác
Thương lượng

IT Service Desk Specialist

Tòa nhà Phụ Nữ, số 20 Nguyễn Đăng Giai, P. Thảo Điền, Quận 2, TPHCM

Công Ty Tài Chính TNHH Một Thành Viên Home Credit Việt NamCompany name
10000+ nhân viênCompany size
Software/ProductJob category
2 yearsExperienced level
2 năm trướcUpdated

Thông tin công việc

Mô tả

  • Answer and handle all requests via Servicedesk system, email or telephone in accordance with departmental policies

  • Accurately record, priorities and update all tickets of incidents, requests through Service Desk System ensuring all minimum data sets are met.

  • Monitor permanently Servicedesk system and make sure all requests, tickets are handle and process in a timely manner.

  • Assign tickets to appropriate team, person in timely manner.

  • Quality checking for all IT Services provide to customer and make sure all issue about services quality will be escalated to Management

  • Trouble shoot issues over the phone to include, but is not limited to; printers, faxes, computers, and telephones, Operating system (Windows, Linux), application (core business system and internal application) at the first level and escalate the issue when needed.

  • Dealing with common request or basic technical issues such as resetting passwords

  • Take ownership and coordinating on all critical incidents follow incident management defined by company.

  • Arranging for a technician to visit the customer if a problem can’t be solved over the phone or by email

  • Coordinate with other Department to keep daily IT procedure running smoothly.

  • Other tasks assigned by line manager

  • Provide after –hours support as required (shift requirement)

Yêu cầu

  • College or University graduated major in IT field

  • Around 2 years experiences at the same position or equivalent position

  • Have knowledge of HelpDesk software

  • Good knowledge of the IT hardware, software, application and operating system being used by customers.

  • Good communication and listening skills in both English and Vietnamese

  • Organizational skills , good problem solving skills

Thông tin khác

Số lượng cần tuyển: Không giới hạn

Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Giới tính: Không yêu cầu

  • 13th Salary Fixed and KPI Bonus

  • PTI Health Care for personal

  • 24/7 Accidental Insurance

  • 100% Social Insurance

  • Meal + Phone Allowance

  • Yearly Medical Checkup

  • 15 Annual Leaves

  • Professional and Transparent Working Environment

  • Apply Latest Financial Technology in the World

Nơi làm việc

  • Tòa nhà Phụ Nữ, số 20 Nguyễn Đăng Giai, P. Thảo Điền, Quận 2, TPHCM
Chú ý: Toàn bộ thông tin đăng tải thuộc quyền sở hữu của Công Ty Tài Chính TNHH Một Thành Viên Home Credit Việt Nam. Chúng tôi chỉ đang cố gắng đưa thông tin nhanh nhất và chính xác nhất tới các bạn. Trường hợp phát hiện có nội dung không chính xác, các bạn có thể thông báo bằng cách liên lạc với chúng tôi qua cửa sổ liên lạc phía dưới-góc phải màn hình.

Thông tin công ty

Loading...

Danh sách công việc đã đăng tuyển