ITGeek logo

itgeek.vnbeta

The best job search engine for the IT community

Địa điểm
Công nghệ
Khác
Thương lượng

Customer Success Manager

Tầng 10 tòa nhà Lilama, Số 56 phố Tố Hữu, Phường Trung Văn, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty Cổ phần LITCOMMERCECompany name
25-99 nhân viênCompany size
Software/ProductJob category
ManagerExperienced level
2 tháng trướcUpdated

Tech stack

PMregular

Thông tin công việc

Mô tả

  • Planning activities for the Customer Success Department.

  • Coordinate and Supervise the daily activities of CS Department (LitExtension project):

  • Coordinate and allocate tickets to employees.

  • Monitor employees' work based on processes, tools, reports and customer feedback.

  • Resolve customer inquiries if any.

  • Resolve and handle proposals from subordinates within the given authority. Cases that exceed authoritative power must be reported to superiors for timely resolution.

  • Set customer satisfaction goals and work with the team to ensure that these goals are met on a regular basis.

  • Manage employees in the department to ensure that they operate according to the department’s KPI goals.

  • Be responsible and report to the direct Manager about all activities of the department under your supervision.

  • Coordinate and support the HR department in recruiting, training and guiding new employees.

Yêu cầu

  • Have good knowledge of CS and experience in working with foreign customers.

  • At least 1 year of experience in equivalent positions such as Customer Service Team Leader, Customer Success Team Leader, IT Support Team Leader and Project Manager.

  • Have at least 4 years of experience in the IT field.

  • Fluent in English: Reading, Writing, Listening, Speaking skills

  • Proactive and creative at work.

  • Enthusiastic and highly responsible.

Thông tin khác

Số lượng cần tuyển: 1 người

Yêu cầu kinh nghiệm: 1 năm

Hình thức làm việc: Toàn thời gian

Giới tính: Không yêu cầu

  • Income: Negotiable. 14th, 15th-month salary bonus. Bonus according to work results. ESOP opportunities.

  • Bonus on Tet holidays, projects and special occasions.

  • Social insurance, medical insurance, unemployment insurance according to substantive law

  • Best package of health insurance is provided for employee’s children.

  • Regular bonding and team-building activities (company trip, happy hours etc.)

  • Working with a support team in a world-leading company in Ecommerce Data Migration Field.

  • Opportunity to work directly with foreign partner.

Nơi làm việc

  • Tầng 10 tòa nhà Lilama, Số 56 phố Tố Hữu, Phường Trung Văn, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Chú ý: Toàn bộ thông tin đăng tải thuộc quyền sở hữu của Công ty Cổ phần LITCOMMERCE. Chúng tôi chỉ đang cố gắng đưa thông tin nhanh nhất và chính xác nhất tới các bạn. Trường hợp phát hiện có nội dung không chính xác, các bạn có thể thông báo bằng cách liên lạc với chúng tôi qua cửa sổ liên lạc phía dưới-góc phải màn hình.

Thông tin công ty

Loading...

Danh sách công việc đã đăng tuyển