ITGeek logo

itgeek.vnbeta

The best job search engine for the IT community

Địa điểm
Công nghệ
Khác
500 - 500 USD

Customer Service Executive - English Speaking

Lầu 6 và 7, Tòa nhà Me Linh Point, số 2, Đường Ngô Đức Kế, Phường Bến Nghé

CONNEXION VIETNAMCompany name
UpdatingCompany size
Software/ProductJob category
Depend on SkillExperienced level
3 tháng trướcUpdated

Tech stack

Mobileregular

Thông tin công việc

Mô tả

Customer support (60%)

  • Answering calls to hotline number and CS mobile phone number, Zalo number

  • Support customers on their requests regarding to cards, web portal, devices, e-wallet balance

  • Update the information into the system within the day information received from customers

  • Follow up with the customers request until the ticket close and clients satisfied with the solution.

  • Set up account for clients/merchants in the system

Training (20%)

  • Conduct training for gas stations and clients as well as first time web portal users

Sales support and admin (20%)

  • Prepare and review contracts, contract appendix

  • Office purchase

  • Others assigned by CEO

Yêu cầu

University degree in Business, accounting, finance

Good communication skills and passion for customer support and customer success

English skills (IELTS 6.5 and above)

Fast learner and self-propelled

Details oriented

Team player

Thông tin khác

  • Quarterly performance bonus

  • PVI Healthcare plan

  • 15 days

Nơi làm việc

  • 59 Xa lộ Hà Nội, Thao Dien, District 2, Ho Chi Minh City, Vietnam
Chú ý: Toàn bộ thông tin đăng tải thuộc quyền sở hữu của CONNEXION VIETNAM. Chúng tôi chỉ đang cố gắng đưa thông tin nhanh nhất và chính xác nhất tới các bạn. Trường hợp phát hiện có nội dung không chính xác, các bạn có thể thông báo bằng cách liên lạc với chúng tôi qua cửa sổ liên lạc phía dưới-góc phải màn hình.

Thông tin công ty

Loading...

Danh sách công việc đã đăng tuyển